IN

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
IN jest wynikiem rozważań na temat funkcji współczesnych mebli biurowych. Skierowały nas one w kierunku produktu, który posiada lekką, nowoczesną formę oraz unikalną elastyczność w zastosowaniu. Forma IN podąża za najnowszymi trendami we współczesnym wzornictwie mebli używanych do wyposażenia wnętrz biurowych. Wygląd IN w swym założeniu jest konsekwencją wzorców, które dominują obecnie i mody na lekkie, jasne nieprzytłaczające meble. Kolekcja jest rozbudowana o dodatkowe funkcje. IN wyróżnia się bogatym wyborem akcesoriów do organizacji pracy na biurku systemu ORGANIZER, które z powodzeniem mogą być montowane również do innych mebli. Razem IN i ORGANIZER stanowią multifunkcyjne, wysoce ergonomiczne rozwiązanie. Elementy metalowe wykonane są z kształtowników o podwyższonej normie precyzji wykonania, malowane proszkowo. Podstawowe funkcje to: regulacja wysokości blatu 66 – 80 cm, kanał kablowy poziomy i pionowy, możliwość regulacji położenia oraz odległości monitora względem oczu użytkownika, możliwość montażu dodatkowych akcesoriów na listwach funkcyjnych, jak ścianka na biurko, półka na segregatory, ekspozytor, pojemnik na długopisy. Większość z tych funkcji realizowanych jest poprzez stelaż montowany do blatu, a monitor oraz inne akcesoria nie zajmują miejsca na blacie.

Główne zalety IN:

FORMA

  • ponadczasowa, modernistyczna forma, bez zbędnych ekstrawagancji, co pozwala z powodzeniem, przez lata egzystować w każdym wnętrzu.

  • Styling podąża za najnowszymi trendami wyposażenia przestrzeni biurowych. Mebel jest jasny i lekki

  • Wygląd IN jest uniwersalny i z powodzeniem może nim wyposażać pojedyncze i zbiorowe miejsca pracy, „open space”, oraz „home office”

MATERIAŁY:

  • stelaż – profil zamknięty, stalowy o podwyższonej precyzji wykonania. Do wyboru kolor: biały, aluminium RAL 9006

  • blaty, szafy, komody, materiały drewnopochodne – płyta melaminowana, w strukturze biurowej (gładkiej lub lekko nakrapianej, bez słoi) – do wyboru ok 17 dekorów

    FUNKCJE

  • Biurko do zastosowania jako pojedyncze, podwójne (tzw. vis a vis, bench), istnieje również możliwość zestawiania ich szeregowo, w ten sposób, że użytkownicy siedzą obok siebie

  • Dostęp do okablowania pod blatem w biurku pojedynczym oraz zestawu szeregowego odbywa się poprzez uchylenie poziomego kanału kablowego z przodu biurka. W przypadku rozwiązania typu bench, występuje jeden szeroki kanał kablowy z dostępem poprzez uchylne klapki w blacie. Rozwiązanie takie nie wymaga schylania się pod biurko w celu podłączenia urządzeń

  • ORGANIZER wraz z biurkiem tworzy dodatkowe możliwości, które zdecydowanie rozszerzają funkcjonalność i poprawiają ergonomikę pracy

    W skład zestawu wchodzą:

    – kanał kablowy poziomy, do biurka pojedynczego oraz do zestawów szeregowych

    – kanał kablowy poziomy, do biurek podwójnych typu „bench”

    – elastyczny kanał kablowy pionowy, typu „kręgosłup” do sprowadzenia okablowania spod blatu do przyłącza w podłodze.

    – bazą dla różnych funkcjonalnych akcesoriów jest konstrukcja stelaża składająca się z pionowych słupków montowanych na multifunkcyjnej listwie przyblatowej (w przypadku rozwiązania typu bench) lub zacisku typu „grip” dla biurek pojedynczych

    – pomiędzy pionowymi słupkami przykręcane są listwy poziome, które posiadają podłużne otwory do montażu akcesoriów. Dwie wysokości słupków dają możliwość instalowania do 2 listew pionowych, na różnych wysokościach. System posiada również wersję listwy poziomej, która może być przykręcona do ścianki międzybiurkowej, dając możliwość korzystania z akcesoriów Organizera bez konieczności montowania słupków pionowych

  • AKCESORIA

    – ramię do monitora z regulacją 2D i 3D

    – pionowy holder na materiały drukowane A4

    – pozioma półka na 2 segregatory stojące lub materiały drukowane A4, na leżąco

    – pen holder (pojemnik na długopisy)

    – ścianka międzybiurkowa z plexi, lub z płyty z wkładką tapicerowaną

  • ERGONOMIA

    – możliwość dostosowania wysokości blatu do indywidualnych cech użytkownika, w zakresie 66 – 80cm

    – dzięki umiejętnemu połączeniu poszczególnych elementów systemu zwalniamy miejsce na blacie, a materiały papierowe wędrują do zasobników montowanych na stelażu Organizera

    – możliwość swobodnej regulacji wysokości monitora w celu dostosowania do użytkownika. UWAGA: standardowe podstawki pod monitor są za niskie i nie dają możliwości posadowienia monitora ok 5 cm poniżej oczu użytkownika, jak określa to tabela ergonomiczna

    – możliwość swobodnej regulacji monitora lewo/prawo

    – możliwość ustawienia położenia monitora w stosunku do linii monitor – oczy użytkownika, w celu likwidacji ewentualnych refleksów

    – możliwość ustawienia odległości monitora od oczu użytkownika