AKCESORIA – ELEMENTY WSPÓLNE

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide
  • slide

ORGANIZER to zbiór akcesoriów które wyraźnie rozszerzają funkcjonalność oraz nadają nowy wymiar ergonomice pracy w biurze. Organizer może być zastosowany niemal do każdego biurka.

W skład zestawu wchodzą:

  • kanał kablowy poziomy, do biurka pojedynczego oraz do zestawów szeregowych
  • kanał kablowy poziomy, do biurek podwójnych typu „bench”
  • elastyczny kanał kablowy pionowy, typu „kręgosłup” do sprowadzenia okablowania spod blatu do przyłącza w podłodze
  • bazą dla różnych funkcjonalnych akcesorii jest konstrukcja stelaża składająca się z pionowych słupków montowanych na multifunkcyjnej listwie przyblatowej (w przypadku rozwiązania typu bench) lub zacisku typu „grip” dla biurek pojedynczych. Listwa przyblatowa służy również do mocowania ścianki dzielącej oba stanowiska pracy

AKCESORIA

  • ramie do monitora z regulacją 2D i 3D
  • pionowy holder na materiały drukowane A4
  • pozioma półka na 2 segregatory stojące lub materiały drukowane A4, na leżąco
  • pen holder (pojemnik na długopisy)
  • ścianka między biurkowa z plexi, lub z płyty z wkładką tapicerowaną